Navigatie

FAQ

Kan ik de kledij komen passen of in het echt zien?

Ja, absoluut. Dit kan altijd het hele jaar door tijdens de openingsuren van Minimaks Buggenhout.

 

Kan ik kiezen om aan een goedkoper tarief de kleding te laten verzenden, bvb via enveloppepost om zo te besparen op verzendkosten? 

Wij werken met vaste verzendtarieven. Binnen België heb je de keuze uit verzending naar een bpost postpunt (3,50€) of verzending naar je thuis (4,95€). Bestel je voor meer dan 60€ dan is de verzending op onze kosten en wordt je pakje dus gratis thuis bezorgd. Verzenden naar Nederland: vanaf 4,95 euro (via DPD). 

Wij begrijpen dat het niet leuk is om verzendkosten te betalen. Maar anderzijds bespaar je met online winkelen ook heel wat kosten (geen brandstof voor je wagen, geen parkeergeld tijdens het shoppen of boetes van verkeerd parkeren,...)

Je kledij wordt netjes en makkelijk zo bij je thuis bezorgd. We vinden het erg belangrijk dat onze kleertjes op een goede en snelle manier bij jou thuis geraken. Daarom kiezen we ervoor om enkel te verzenden met een track en trace code. 

In tegenstelling is de kans dat er via enveloppepost iets verloren gaat vele malen groter. 

En dat zou wel erg jammer zijn voor jou, maar ook voor ons. 

Wij kiezen op alle vlakken voor betrouwbaarheid en kwaliteit, dus ook in onze manier van verzenden. 

 

Is er een klantenkaart of klantenkorting?

Bij elke aankoop ontvang je een kortingbon die geldig is bij de daarop eerstvolgende aankoop. Op deze manier shop je dus altijd met korting, zelfs op de nieuwste collecties. Leuk! 

De kortingsbon is persoonlijk en heeft een kortingswaarde van -5% op je eerstvolgende aankoop..

De klantenkorting is niet cummuleerbaar met andere kortingen of op reeds afgeprijsde artikelen! 

De verekening gebeurt automatisch bij je volgende aankoop.

 

Is online betaling via deze site veilig?

Absoluut. Je betaling en bankgegevens worden via een beveiligde verbinding gegenereerd. We werken samen met Mollie payements hiervoor.  Mollie is een pioniersbedrijf in online betalingen. 

 

De maat die ik zoek is uitverkocht, wat nu?

Indien het artikel of de maat dat je zocht uitverkocht is, kan je ons altijd contacteren per mail of via het contactformulier. 

Afhankelijk van het merk kunnen we dan nagaan of we nog kunnen bijbestellen of niet.

 

Kan ik ook een cadeaubon bestellen en hoe werkt dit?

Ja hoor dat kan! Alle uitleg vind je in de menu bovenaan de site bij 'cadeaubon'. 

 

Ik ben niet tevreden over mijn aankoop, wat nu?

Wij hebben het liefst tevreden klanten, maar stel dat je toch om de een of andere reden niet tevreden bent van je aankoop dan zijn er enkele mogelijkheden.

> Je ruilt het product (binnen de 14 dagen) tegen een ander product. De verzendkosten voor retour sturen zijn voor jouw rekening. Het verschil wordt teruggestort of door jou als klant bijbetaald (bvb als je een nieuw artikel bestelt dat duurder is). Neem contact op via minimaks@skynet.be.

> je stuurt of brengt het product terug naar Minimaks Buggenhout Kerkstraat 64, 9255 Buggenhout. Verzendkosten van de retourzending zijn voor jouw rekenening. Minimaks buggenhout zal jou het aankoopbedrag terugbetalen, mits het product in goede ongedragen staat is, bij voorkeur met alle labels er nog aan. 

Je vult hiervoor het herroepingsformulier in dat je kan vinden onderaan de website.

Voor meer info lees onze algemene voorwaarden of het stukje 'verzenden en retourneren' onderaan onze website.. 

 

 

Geven jullie soms kortingen?

Wij doen af en toe leuke acties en give aways. Als je deze niet wil missen kan je je best inschrijven op onze nieuwsbrief of hou facebook in de gaten.

Daarin organiseren we soms ook speciale acties, die enkel gericht zijn naar onze nieuwsbrieflezers. 

Elk jaar zijn er twee soldenperiodes januari en juli. 

© 2019 Minimaks Buggenhout | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel